روابط عمومی شهرداری اراک

شهرداری اراک در خدمت شهروندان عزیز؛پیام گیر 137؛تلفکس:3124820؛سامانه پیام کوتاه:30007137

مطلب شماره 11
ساعت ٧:۳٥ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٧/٩/٢٥   کلمات کلیدی:

جواب نظرات بازدیدکنندگان عزیز

١-

 

(سلام در وبلاگم مطلبی ارسال شده با این موضوع:دوست عزیز خسته نباشید.ایا شما اطلاع دارید که پروژه بزرگراه که قرار است بخشی از ان هم از خیابان شهید رجایی (ملک)عبور کند چه موقع شروع میشود ؟با تشکر ممنون می شم بهشون پاسخ بدید.

نویسنده:اراک شهر ما)

(مدت 5 سال میگن از پل فرنگی تا میدان ولی عصر خط قرمز خیابان 55 متری صدها خانه در این محدوده حق هیچ کاری ندارند بعضی خانه ها دارند خراب می شوند چرا شهرداری زودتر تکلیف مردم را روشن نمی کند.

نویسنده:محسن)

 

جواب این دوستان:طرح 55 متری به تنهایی و بدون کمک دستگاههای اجرایی استان و در نظر گرفتن اعتبارات دولتی در سطح کلان ملی،تقریباً ممکن نیست.در حال حاضر این طرح در شورای اسلامی شهر اراک در حال بررسی می باشد و در صورتی که وظیفه شهرداری به صورت مشخص و روشن تبین شود،شهرداری قطعاً اقدام شایسته و بایسته ای را صورت خواهد داد.

*******************

٢-

(امان از این وانتی ها که اسایش و ارامش را از ما گرفته اند و هر ساعتی که دوست دارند با بلند گوهایشان داد و بیداد راه می اندازند.متاسفانه صدای بلندگوی وانت ها برای ما تبدیل به یک عادت شده. والا اگر من نوعی یک بلند گو دستم بگیرم و بدون وانت شروع به داد و بیداد و خواندن داستان کنم سریعا پلیس 110 اقدام می کند. ای کاش زمانی هم برسد که قبح عمل این کار که توسط رانندگان وانت انجام می شود روشن شده و به آنها نیز به چشم یک مجرم که باعث سلب اسایش مردم می شوند نگاه شود.خرید وانت برای حمل و نقل اثاثیه است نه برای فریاد زدن و فرووش سبزی و ... و سلب آسایش از مردم.

نویسنده:اراک شهر ما)

 

 

جواب این دوست عزیز:با تجهیز واحد اجراییات شهرداری و افزایش اکیپ ها از 6 اکیپ به 8 اکیپ،برخورد با متخلفین که باعث از بین رفتن آرامش شهروندان می گردند قاطع و جدی تری صورت خواهد گرفت و امیدواریم با راهنمایی های شهروندان عزیز بتوانیم گامهای موثری در ارائه خدمات شهری برداریم.

ضمناً سامانه پیامگیر 137شهرداری اراک آماده دریافت گزارشات و انتقادات شهروندان عزیز در این زمینه می باشد.

*******************

٣-

(با سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم:از معاونت خدمات شهری تقاضا داریم نسبت به رفع چاله ها و ناهمواری ها در پیاده روهای مرکز شهر که محل عبور و مرور بسیاری از شهروندان است هم اقدامات لازم انجام شود. اقدامی که برای رفع چاله های زیر پل های هوایی عابر پیاده شماره 7 و 8 انجام شد می تواند در مورد دیگر پیاده روهای مرکز شهر هم انجام شود( البته در شرایط غیربارانی و با احداث موانع تا کار به نحو مناسبی انجام شود).این شهر صرفا محل زندگی ماشینها نیست، بلکه محل زندگی ما انسانها نیز هست.

نویسنده:اراک شهر ما)

 

 

جواب این دوست عزیز:اصلاح پیاده روها به صورت مکرر در دستور کار شهرداران مناطق قرار دارد،ولی متاسفانه استفاده ناصحیح و نادرست از پیاده روها و شستشوی آنها بطور متناوب و از بین رفتن مصالح ساختمانی به کار رفته باعث تخریب پیاده روها می گردد که این موضوع در حومه بازار به کرات به چشم می خورد،ضمن تقدیر و تشکر از راهنمایی های شهروندان از کسبه و اهالی حومه بازار خواهشمندیم در حفظ و نگهداری پیاده روها تلاش نمایند.

*******************

۴-

(درود؛با عرض خسته نباشید به گرداننده یا گردانندگان این وبلاگ لطفا درخواست رسیدگی به وضعیت ترافیکی سه راه قدس در تقاطع خیابان شهدا و خیابان تفرش را به سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری اراک منتقل نمایید.این چهار راه روز به روز شلوغ تر می شود و مطمئنا نصب چراغ راهنمایی یا سایر علائم ترافیکی در این محدوده از بار ترافیکی این تقاطع یا به عبارت بهتر چهار راه خواهد کاست.بدرود

نویسنده:بابک)

 

 

جواب این دوست عزیز:مکان مورد نظر در حال اصلاح هندسی جهت احداث میدان می باشد که در صورت انجام عقب نشینی های مورد نیاز میدان به سرعت احداث خواهد شد و عدم نصب چراغ نیز نداشتن میدان است.

*******************

۵-

(یکی از مشکلات مردم درباره راننده های تاکسی متخلف,مراحل اداری می باشد که باعث می شود مردم کلا از پیگیری مساله منصرف شوند.اگر طریقه پیگیری مسائل ساده تر شود بسیار مناسب تر خواهد بود.مورد دیگر هم آنکه همچون برخی راننده ها,مسافرین متخلف نیز ممکن است وجود داشته باشند.از اقدامات تاکسیرانی به خاطر اضافه شدن تاکسی های ون بسیار سپاسگزاریم که حقیقتا نقش به سزایی را در رفع مشکلات حمل و نقل مردم بالاخص در فصل زمستان داشت.وضعیت تاکسی ها نسبت به چند سال قبل بسیار بهتر شده است.

نویسنده:اراک شهر ما)

 

 

جواب این دوست عزیز:بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان تاکسیرانی اراک،روال شکایت از رانندگان متخلف بسیار ساده و بدون هیچگونه مراحل اداری انجام می گیرد به اینصورت که فرد شاکی می تواند از ساعت 7 صبح تا 9 شب به یکی از 4 کیوسک رسیدگی به شکایات مردمی مستقر در ابتدای خیابان محسنی،ابتدای خیابان حصار و میدان شورا مراجعه کرده و شکایت خود را کتباً اعلام نماید و یا می تواند شخصاً به سازمان تاکسیرانی مراجعه نموده و شکایت خود را اعلام نماید و شکایات رسیده در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ تعللی رسیدگی خواهد شد.